lauantai 17. elokuuta 2013

Hengissä ja perillä

Hola! Joo eli siis eilinen päivä oli ihan hirveä. 7 aamul lähti silloin lento ja mul oli kavereita ja vanhemmat saattamas lentokentällä niin tottakai mä siinä sit ainakin pillitin ku viimestä päivää mut ei siinä vielä mitään pillitin paljon enemmän sit kun olin päässy jo sinne portille.. Ainiin Suomen päässä tuli vähän säätöä kun mulla ei oo viisumia mut paluupäivä kummiskin on :D mut onneks pääsin lähteen! Eka lento joka meni siis Amsterdamiin, niin istuin yksin. Ja itkin koko matkan. :D Toka lento joka kesti siis 13 ja puol tuntia oli myöskin ihan hirvee.. enää en itkeny (paitsi satunnaisesti) mut mul tuli puoles välis ainakin ihan sika paha olo päähän sattu ja tuntu et laatta rupee lentää.. No kyl se siit sit helpotti ku puhuin lentoemojen kaa ja ne anto jtn vinkkejä. Suunnilleen kukaan ei puhunu Buenos Airesin lentokentällä englantia.. niin oli vähän hankalaa siellä aluks. Mut löydettiin ku löydettiinki sit oikeelle lennolle ja siel istuttiin taas erillään.  Se meni onneks nopeesti ku sain vihdoinki nukuttuu. No sit Paraguays venattiin about sata vuotta meiän matkalaukkuja toisen suomalaisen kanssa, joita ei ikinä tullut. No selvis sit et ne on jääny jo Amsterdamiin. Voin sanoo et oli riemu kaukana siitä touhusta XD. Mut perhe ja rotaryt oli niin ilosina vastassa et kyl nopeesti ne tavaratkin unohtu..


Vastassa mua siis oli mun host siskot ja äiti. Veljet oli kotona nukkumassa ja isä töissä XD vanhinta veljeä en vielkään oo itseasias tavannu ku se on nyt koulus.. mut tänään toivottavasti :). Menin aika lail suoraa nukkumaan tääl kotona toi mun host perhekin oli väsyny koska täälläkin oli silloin yö. Eikä ees ollu tuliaisia mitä antaa kun laukku on ties missä... Tässä nyt siis kuvia mun kodista! joka on oikein mukava

mun huone!



tottakai siis jouduttiin ostaa mulle tollasii koska mun matkalaukku on kateissa. Toi hammastahna ei maistu miltään.

mun ikioma kylpuhuonne :D ja muutenki oon vähä niiku eri rakennukses asumas noist muista.

ei ihan samallaist ku suomesta.. ja ihana suihku mistä ei tänään ainakaan tullut lämmintä vettä.

mun ikänen host sisko ja äiti

pollito niin ihana mäyräkoira <3

piha

näil on ulkona siis pesukoneet yms :D 

pollito haukku mulle kokoajan ku otin kuvii..

tää kuva on katolta! ja tonne katolle voi sit kesäl mennä ottaa arskaa:D


keittiö, ja kodinhoitaja. heräsin aamul siis siihen ku kodinhoitaja hakkas lihaa :D 


aidattu ja lukittu on tää meiän talo..

academia de danza, mun äiti siis on joku tanssiopettaja mut ei enää pidä tuntei nii nyt ne tekee tost tilast olohuoneen.

no comments 
host sisko ja host koira <3 ps noi rappuset on pelottavat ku ei oo mitää kaidetta..

Eilen nää sano mulle et ne lähtee 9 aamul keskustaan et voin tulla mukaan jos haluan mut voin myös nukkua. Heräilin siinä joskus 10 aikaan ja ajattelin et ne varmaan on jo lähteny. Mut mun host sisko tuli vast suihkusta :D eli lähettiin joskus 12 aikaan keskustaan. Nää asuu siis ihan keskustast et täst vois vaan kävellä ja menis maximissaa 10 min.
heti laitettii maistaa tereree(?) eli paikallist sellast kylmää juomaa jost kaikki juo samast mukist :D

siis tänää oli lasten päivä niii noi lapset oli iha sika laittautuneit ja niin sulosii en kestä



noil lapsil oli hiustenpidennyksii XD




joku kirkko


nyt ei oo aikaa oikee kirjottaa enempää nii adios !!Ainii ja iha turvalliselt vaikuttaa ku pysty järkkäri kaulas kävellä tuol. Niin ja on lämmin! samallaist ku suomes kesäl ku on +25 astet (ja nyt on siis talvi). Mun 14v veli on jo vinkannu mulle silmää ja sano et näytän pienelt ja nuorelt hahaha noniin...nyt tuli siis vanhempi veli kotii eli pitää lopettaaa CHAO!

1 kommentti: